Stopy

06.09.2011 20:48

Dneska jsem opět byla s Charlikem na stopách. Celkem mu to šlo, jako 1. sem udělala 230-ti krokovou stopu, ve které byl jeden lom a dva předměty. Charlie se mi zasekával na začátku a nevěděl kde má hledat, protože jsem ty pamlsky dávala trochu míň a dělala jsem i trochu mezery mezi krokama. Nakonec se však chytil a šel krásně 10 metrů předemnou na stopovačce. První předmět na dvoustém kroku naše a v klidu čekal, než jsem přišla a pochválila jsem ho. Poslední předmět, který zakončoval stopu našel opět bez problému. Bohužel ale z toho začátku vynechal na celé stopě 23 pamlsků z 110, ale zas tak zlé to není, i to se dá, na to, že to byla naše 1. dlouhá stopa. Jako druhou stopu jsem dělala jen krátkou na předměty a lomy. Byla 120 kroků dlouhá, měla dva lomy (v pravém úhlu) a dva předměty (jeden na stém kroku a druhý zakončoval stopu). Hned na začátku se chytil a krásně zvládal 10 metrů předemnou najít oba lomy (byli hodně blízko sebe asi cca. 15 kroků). První předmět našel perfektně, ale to už jsem já "blbec" byla trochu mimo a nemohla jsem ten předmět najít, protože jsem ho dobře ukrila v trávě, ovšem nakonec jsem zjistila, že Charlie stojí přímo před ním (no jo, já už jsem měla dost). Pak jsme pokračovali a Charlie šel krásně a našel konečný předmět, u kterého na mě poslušně čekal :-) Z dnešních stop jsem velice spokojená :-)