Po dlouhé době...

13.05.2012 12:22

Ano, dlouho jsem tu nebyla, ale to neznamená, že se nic nedělo. Jak už jsme psala minule, zůčastnili jsme se závodů Agility a bohužel jsme se ani jednou neumístili, ale to nevadí, bylo to letos poprvé a neměli jsme ani natrénováno. Jinak jsme šli na cvičák jen jednou, protože nebyl čas, pořád někam jezdíme. A jak se mají všichní mí zvířecí svěřenci? Charlie se má dobře, poslední dobou hodně zestárnul, ale to nám nebrání ke cvičení :) Bunny má teď něco se srstí, musíme tenhle týden k veterináři, už to má delší dobu, u jednoho veterináře jsme sice už byli, ale tam nám řekli, že mu nic není, ale srst mu pořád vypadává a zůstává mu holá kůže :( Snad bude v pořádku... Monty mi zrovna leží na klíně, ten se má báječně, už na něj leze puberta, ale to nevadí, zachvilku ho necháme kastrovat, protože je mu už 7 měsíců, asi ho to čeká kolem roku. Hrozně zlobí, kouše, moje ruce a nohy jsou pořád zakrvácené od jeho zubů a drápků (drápky mu sice stříháme, ale moc to nepomáhá). Ale jinak je to náš rozmazlený kočičák :D Ráno v pět hodit se naučil vstávat s rodiči, když odjíždějí do práce...a to i o víkendu, kdy se všichni chceme spát dlouho, on nás nenechá...v pět hodit si stoupne na chodbu a začne mňoukat...jako blázen, pak jde ke mě a začne mi škrábat počítačové křeslo a to taky dělá hrozný hluk...asi jsme si ho moc rozmazlili, chce nás mít všechny pohromadě :D Tak to je asi všechno, teď probíhá Mistrovství světa v ledním hokeji, takže já fandím našim klukům jak blázen... :) Doufám, že získáme nejhůře medaili :) PS: NOVÉ FOTKY MONTYHO NA RAJČETI! :)