Jupíííí!!!!

07.08.2011 12:12

Dneska jsem šla ven s Charlikem trénovat frisbee, ale protože se zrovna rozpršelo, tak jsem s ním zůstala pod střechou a trénovali jsme Dog-dancing. No spíš jsem ho učila nové kousky a naučila jsem ho konečně OKOLO- BACK a ZAPARKUJ. Doučuju ho STYĎ SE a PAC-ŤAP.  Jsem moc ráda, že se tak rychle učí, protože jsem mu jen jednou říkala okolo a back a ukázala mu, kam má jít a podruhé už jsem mu nemusela ani ukazovat, protože mě na povel okolo začal obíhat :-) . Pak jsem ho učila zaparkuj a to mu taky šlo už od začátku, protože jsem mu dávala povel okolo, několikrát mě oběhl a pak jsem roztáhla nohy a hned to pochopil, že si má sednout mezi ně. No a docela pojujeme s dej pac a dej ťap, protože mi dá tu packu jen někdy. Styď se už máme skoro dokončené, takže vidím to na cca. 1 den trénování :-). Nakonec jsem ještě zkoušela obíhání: OKOLO a BACK (kolem věcí, na které mu ukážu) a to mu šlo, takže to vidím na 1 den tréninku.