Dnešní stopy

04.09.2011 12:15

Po dlouhé době jsem dneska s Charlikem vyrazila na stopy. Šla jsem s ním na louku vedle dětského hřiště, kam obvykle chodíme cvičit poslušnost. Když jsme dorazili, tak jsem Charlika uvázala k úvaznému kolíku a šla jsem. Nejdříve jsem udělala trojúhelník a pak jsem vyšla. Na levou nohu jsem dávala pamlsek a na pravou ne. Celkem jsem udělala 150 kroků a dala jsem 75 kousků pamlsků. Jakmile jsem byla na 150 kroku, tak jsem položila předmět a pořádně jsem ho zamaskovala trávou. Potom jsem šla pro Charlika (už se nehorázně těšil). Dala jsem ho na stopovací vodítko a vyrazili jsme. Byl ode mě docela daleko a moc  mu to šlo. Z těch 75-ti pamlsků vynechal jenom 3. U předmětu zůstal stát a čekal na mě (ještě neumíme zalehávat). Dala jsem mu povel lehni a on si lehl a já mu otevřela krabičku, ve které byli pamlsky a on je všechny snědl. Potom jsem ještě chtěla jít stopovat na pole, ale už bylo horko a já jsem nevzala vodu pro Charlika, takže jsme šli domů. Jsem moc ráda, že Charlika stopování baví a jde mu, ZPS těšte se na nás =D