Dnešní agility trénink

13.10.2011 19:22

Dneska jsem byla od 16:30 na cvičáku, protože byl náhradní agility trénink za minulou neděli. Nebylo nás tam moc, a tak jsme si pořádně zaběhali. S Charliem jsme zkusili i obíhání skoček, kdy jsou dvě skočky vedle sebe a pes přeskočí nejdřív jednu a potom zezadu přeskočí tu druhou. Potom jsme dělali sevkenci s francouzskou otočkou a ta nám (teda spíš mi) dala zabrat. Já jsem totiž napoprvý udělala normální otočku na čelo a pak jsem dělala ty francouzský, ale myslela jsem si, že je dělám špatně a tak jsem se vždycky v půlce otočky zastavila a zblbla jsem to, no jo...jsem jelito =D A potom se mi stala ještě taková věc, že jsem byla líná si po doběhnutí Charlika uvázat na vodítko a tak jsem s ním tam chodila za obojek shrbená, až se mi to vymstilo a teď mě z toho bolí záda a mamka pro mě musela přijet, jelikož bych asi domů nedošla =D.No a z dnešního tréninku jsem si odnesla dvě velká poučení:

1. Vždycky si psa uvazuj na vodítko!!!

2. Nedělej blbosti, protože ty tu francku dáš!!!

To je všechno, bylo to moc fajn, škoda že přichází zima, tak už toho teď asi moc nenaběháme, ale hned po silvestru na nás čekají závody v Jirkově :-)