Co se stalo...

04.08.2012 21:25

Pátek 3.8.2012...krásný den, ale ke konci se trošku zhoršil. Celý den jsem byla u babičky a dědy a cvičila jsem Cezárka, ale když jsme večer za tmy přijeli domů, tak jsme zjistili, že Charlie utekl! Byl tam jenom Bak a dvě vylámané plaňky ze dvorku na zahradu, tak někde podlezl plot a utekl do lesa. Okamžitě jsem čapla vodítko a začali jsme ho všichni hledat, prošli jsme celou vesnici, volali jsme ho, ale nic. Já celá vyřízená, ubrečená, začala jsem šílet a málem jsme se udusila, jak jsem s tím brekotem nestíhala dýchat... Když už jsme se chtěli vrátit domů, vzali jsme to přes louku za naší zahradou u které je blízko les. Sestra svítila baterkou na cestu a najednou jsme spatřili 2 oči...byl to Charlie! Naštěstí jsme ho našli, chudáček vystresovanej k nám ani nechtěl přijít, ale nakonec přiběhl, měl stažený ocas a uši a byl celý špinavý. Když jsme ho začali hladit, tak byl šťastný, že nás konečně vidí a hned mě olízal... Netuším jak dlouho tam byl, ale jsem šťastná, že se mu nic nestalo, když jsem ho uviděla tak mi spadl obrovský kámen ze srdce :'))

A proč utekl???

Protože náš soused měl nějakou oslavu a střílel z pistole a naši psi se toho bojí d malička, vždycky vylámou plaňky od plotu, ale ještě nikdy nám neutekli, Bak ani nemůže, protože n´má špatné nohy, ale Charlie jo...Doufám, že se to už nebude opakovat...lidé jsou tak bezohlední!!!